اخبار
1402/2/31 یکشنبه
برگزاری نشست توجیهی آموزشی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه پیام نور بیجار
به مناسبت هفته ملی جمعیت و گرامیداشت ابلاغ سیاستهای کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و با هدف فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و آموزش همگانی در خصوص قانون “ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ” نشست آموزشی برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی؛

نشست آموزشی  “ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  ”  با حضور جمعی از اساتید، کارکنان، دانشجویان دانشگاه پیام نور و کارشناس برنامه جوانی جمعیت  شبکه بهداشت شهرستان بیجاردر سالن جلسات این دانشگاه برگزار گردید.
 
 دکتر قاسمی فر ضمن تشریح سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، بحران جمعیت و کاهش رشد ازدواج و فرزند آوری برای حاضرین بر لزوم فعالیت تمام دستگاهها، خصوصا دانشگاهها تاکید کرد.
 
 سجادی کارشناس برنامه جوانی جمعیت شهرستان بیجار هم با ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت موجود بر اساس آمار و ارقام ( تعداد تولد- سن ازدواج- طلاق-و پایین بودن نرخ باروری و پنجره جمعیتی و افزایش درصد سالمندی ) به مقایسه این آمار در کشور، استان و شهرستان بیجار پرداخت و در خصوص قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و لزوم ارائه تسهیلات ازدواج و فرزند آوری برای حاضرین صحبت کرد.

در ادامه حاضرین  به بحث در باب موضوع پرداختند و با توجه به ثمربخش بودن برنامه، خواستار ادامه دار بودن این  نشست ها شدند.

 یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 t.me/@kdpnu

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کردستان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر