اخبار
1400/7/18 یکشنبه
افزایش جذب دانشجو برای سومین سال متوالی در دانشگاه پیام نور کردستان
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان از افزایش 18 درصدی پذیرش دانشجو در مراکز و واحدهای این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

.

دکتر یعقوب احمدی افزود: دانشگاه پیام نور بعنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور در عرصه آموزش های الکترونیکی و باز، پوشش تحصیلی در سراسر کشور، ارائه خدماتی نظیر وام و تسهیلات متعدد به دانشجویان، تسهیل گری در امورات دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزشی پیشتاز است.
وی به افزایش جذب دانشجو برای سومین سال متوالی توسط دانشگاه پیام نور استان کردستان اشاره و گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور استان کردستان در سال 99 نسبت به سال قبل 10 درصد و امسال نسبت به سال گذشته حدود 18 درصد افزایش داشته است.
این استاد دانشگاه  مواردی همچون: کیفیت آموزشی، روش های آموزشی باز و پویا در این دانشگاه، اعتبار علمی مدرک، موفقیت چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، شهریه پایین تر نسبت به سایر دانشگاه ها، ارائه وام های مختلف بلندمدت و کم بهره به دانشجویان و... را از دلایل افزایش دانشجویان این دانشگاه در سال های اخیر بیان نمود.
دکتر احمدی ضمن تبریک به نودانشجویان، این افزایش علاقه مندی به دانشگاه پیام نور را نشاندهنده اعتماد شهروندان به این دانشگاه و تلاش همه اساتید، مدیران و کارکنان برای تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه دانست.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر