اخبار
1400/7/12 دوشنبه
عبور از تنگناهای اقتصادی با تکیه بر توانمندی های داخلی و حضور جوانان انقلابی امکان پذیر است
وبینار تاثیر اندیشه های دفاع مقدس بر افزایش بازدارندگی نظامی ایران با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و دانشگاهیان توسط دانشگاه پیام نور قروه برگزار شد.

.

فرماندار شهرستان  قروه در سخنانی به دلایل جنگ عراق علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: عراق همسو با کشورهای متخاصم درصدد مقابله با نظام اسلامی، تغییر جغرافیای منطقه و ... بود که با رهبری امام راحل، مجاهدت نیروهای مسلح و همراهی مردم ناکام ماند.
الماسی به استقلال کشور در ابعاد مختلف اشاره و گفت: پیشرفت های کشور در حوزه های پزشکی، علمی، هسته ای، نظامی و موشکی در 4 دهه گذشته باعث ارتقای جایگاه بین المللی کشور شده و جمهوری اسلامی به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.
سپس فرمانده سپاه پاسداران قروه، مهمترین پیام دفاع مقدس را تکیه بر توانمندی ها و خلاقیت های داخلی خواند و گفت: خودکفایی در حوزه های دفاعی و استقلال کشور در عرصه های مختلف بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، امروزه نیز راهکار عبور از تحریم ها و تنگناهای اقتصادی تکیه بر توانمندی های داخلی و حضور جوانان انقلابی و مدیران جهادی در صحنه می باشد.
سرهنگ مومنی با تاکید بر آمادگی مستمر نیروهای نظامی و امنیتی کشور گفت: کوچک ترین تهدیدات بیگانگان بصورت مستمر توسط نهادهای نظامی و امنیتی رصد و قوای نظامی با اقتدار آماده دفاع از کیان و استقلال کشور است.
همچنین در این نشست دکتر یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور کردستان، مردمی و ارزشی بودن نیروهای نظامی ایران را وجه تمایزآن با نیروهای نظامی سایر کشورها دانست و گفت: پیروزی در جنگ تحمیلی و اقتدار کشور مرهون همین وجه تمایز و از خودگذشتگی مجاهدان اسلام است.
سپس حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان در سخنانی دفاع مقدس را جلوه ای از ایثار رزمندگان اسلام و همدلی مردم و نظام دانست و خاطرنشان ساخت: باید ارزش های دفاع مقدس را در جامعه و بین نسل جوان ترویج کرد.
وی با اشاره به شکل گیری محور مقاومت در منطقه علیه استکبار جهانی و گروه های تروریستی، آن را جلوه ای از گسترش ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی دانست.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر