اخبار
1400/7/7 چهارشنبه
برگزاری جلسه هم اندیشی فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کردستان
جلسه هم اندیشی فرهنگی ستاد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کردستان با حضور ریاست و مدیران این دانشگاه، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه، روسای مراکز و واحدها و مسئولان فرهنگی مربوطه با هدف بحث و تبادل نظر در مورد مسائل فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

.

در این نشست بر توسعه فعالیت های فرهنگی، برنامه ریزی استقبال از دانشجویان جدیدالورود، برگزاری نشست ها و وبینارهای فرهنگی و اجتماعی، فعال نمودن انجمن های دانشجویی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، حمایت از چاپ نشریات، ترغیب دانشجویان جهت مشارکت فعال در برنامه ها و جشنواره ها، برگزاری مسابقات انلاین و حضوری تاکید شد.
بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، اطلاع رسانی و اعطای تسهیلات و وام صندوق رفاه و بانک های طرف قرارداد به دانشجویان، برگزاری همایش ملی متناسب با شرایط و نیاز استان، فعال نمودن مراکز مشاوره، ارتباط بیشتر اساتید و کارکنان با دانشجویان و حمایت آنان از فعالیت های جمعی دانشجویی و....دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در این نشست همچنین بر ایجاد نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مسائل ناشی از کرونا با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب، تعامل با نهادهای فرهنگی و مردمی تاکید شد.
در ابتدای برنامه مراکز و واحدها گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر