اخبار
1400/5/14 پنجشنبه
پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه پیام نور استان کردستان شروع شد
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو، بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی این دانشگاه از ۱۴ تا ۲۰ مردادماه خبر داد. دکتر یعقوب احمدی اضافه كرد: ثبت نام در دوره هاي كارشناسي اين دانشگاه همزمان با انتخاب رشته كنكور سراسري و از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org انجام مي شود و ثبت نام برای شرکت کنندگان در کنکور سراسری و یا کسانی هم که در این کنکور شرکت نکرده اند امکان پذیر بوده، لذا داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ی دلخواه خود برای محل تحصیل در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کردستان اقدام کنند.

.

وی به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور اشاره و گفت: امکان تحصیل همزمان در 2 رشته، آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و الکترونیکی، اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته‌ها و دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از مزایای دانشگاه پیام‌نور است.
احمدی، سهولت در مهمان و انتقالی و تغییر رشته، امكان تحصيل براي افراد شاغل و ارائه مدرك معتبر و مورد تاييد وزارت علوم، بیشترین آمار قبولی در آزمون های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل برای شاغلین و بانوان را از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه عنوان کرد و گفت: رشد ۱۳ پله ای دانشگاه پیام نور در سال ۲۰۲۰ در بین برترین دانشگاه های جهان، دارای موفقیت و کسب رتبه برتر در ارزیابی کیفیت تحصیلی دانشگاه های کشور، پیشتازی در عرصه آموزش و آزمون های الکترونیکی در دوران کرونا و...از دیگر مزایای این دانشگاه عهنوان نمود.
دانشگاه پیام نور استان کردستان دارای حدود 12 هزار دانشجوی فعال در 200 رشته/محل و 9 مرکز و واحد دانشگاهی در استان کردستان می باشد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر