اخبار
1400/3/22 شنبه
افتخار آفرینی و درخشش دانشجوی دانشگاه پیام نور کردستان در نهمین جشنواره ملی رویش
اختتامیه نهمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، حسین‌ سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، علی ربیعی سخنگوی دولت و ... در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

.

در این مراسم از برگزیدگان نهمین دوره از جشنواره رویش ملی در رشته‌های مختلف فرهنگی، دینی، هنری و تقدیر صورت گرفت که دانشجویان و کانون های فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کردستان موفق به کسب ۲ مقام برتر این جشنواره شدند.
براساس آرای هیات داوران، میلاد آقایی در بخش ایده موفق به کسب مقام برتر شد و کانون گردشگری و کوهنوردان استان کردستان با دبیری میلاد آقایی در بخش ایران شناسی و گردشگری رتبه اول جشنواره را از آن خود نمود و توانست از ۱۰ رتبه برتر کل دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در این جشنواره، ۲ رتبه برتر را کسب کند.
گفتنی است میلاد آقائی از دانشجویان خلاق و تلاشگر دانشگاه پیام نور سنندج بوده که کسب مقام دوم بخش عکس در جشنواره ملی  عکس و فیلم دانشگاه های کشور با موضوع کرونا در سال 99، کسب رتبه برتر دومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور در سال ۹۸، رتبه برتر استانی در حوزه مطالبه گری در جشنواره نجم در سال ۹۹، کسب مقام اول هفتمین جشنواره ملی رویش دانشگاه های سراسر کشور در سال ۹۸ ودانشجوی فداکار گشور در سال ۹۷ و.... بخشی کوچک از افتخارات وی می باشد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر