اخبار
1399/10/1 دوشنبه
برگزاری نشست ریاست و مدیران دانشگاه پیام نور استان کردستان با روسای مراکز و واحدها
رئیس دانشگاه پیام نور در نشست ویدئوکنفرانس با روسای مرکز و واحدها و همچنین مدیران استانی بر کیفیت بخشی و خلاقیت و نوآوری در عرصه آموزش ها و برنامه های الکترونیکی تاکید کرد

.

دکتر یعقوب احمدی با اشاره به لزوم تاب اوری در مقابل چالش هایی نظیر کرونا گفت: باید برگزاری سیمنارها و برنامه های فاخر و بانشاط فرهنگی و اجتماعی به شیوه الکترونیکی توسط مراکز و واحدها متناسب با رسالت دانشگاه گسترش یابد.
وی با اشاره به نزدیکی ایام امتحانات، خواستار پشتیبانی و پاسخگویی مناسب و مستمر به سوالات و مشکلات احتمالی دانشجویان شد و گفت: در این راستا با اطلاع رسانی، ایجاد بستر لازم و هماهنگی با اساتید باید مشکلات احتمالی را رفع نمود.
احمدی همچنین بر بروزرسانی امورات اداری و مالی مراکز و واحدها شد.
گفتنی است امتحانات دروس عمومی بصورت انلاین، دروس غیرعمومی به تشخیص استاد مربوطه بصورت الکترونیکی یا کار عملی و تحقیق همچنین ترکیبی از هر دو برگزار خواهد شد.
در ادامه خانم دکتر مهدی عراقی معاون دانشگاه نیز بر آمادگی و انسجام کامل مراکز و واحدها برای برگزاری امتحانات ترم جاری تاکید نمود و خواستار مشارکت مراکز و واحدها در برنامه ها خصوصاً برنامه ریزی آموزشی برای ترم آینده شد.
در ادامه این نشست روسای مراکز و واحدها ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده، تبلیغات برای جذب دانشجویان در مقاطع مختلف اجرای برنامه های فرهنگی و.. بر حل مشکلات احتمالی سیستم سامانه آموزشی و کیفیت بخشی به آن...تاکید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر