پژوهش
1400/7/10 شنبه
فراخوان رویداد رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت
معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست‌ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاری سومین رویداد با عنوان رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت همزمان با هفته پژوهش نموده است.

.

دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد دارد در راستای تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با بخش‌های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده‌ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط موثر میان دانشگاه و جامعه، همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 1400 اقدام به برگزاری رویداد ایده‌های برتر با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت نماید. این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت برگزار می‌گردد. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می‌تواند در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی موثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار جهت اجرایی شدن قرار گیرد.

مراحل رویداد:

ابتدا شرکت‌کنندگان محترم خلاصه ایده خود را در اینفرم وارد می‌نمایند. پس از بررسی و داوری اولیه، از ایده‌‌های منتخب جهت شرکت در رویداد دعوت بعمل خواهد آمد. در روز برگزاری رویداد، ایده‌‌ها با حضور خبرگان تکمیل و توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در نهایت از ایده‌‌های برتر تقدیر بعمل آمده و تا حد امکان برای اجرایی‌سازی آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.
سایت جشنواره:
www.industry.msrt.ir


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر