فرهنگی و تربیت بدنی
1402/5/30 دوشنبه برگزاری مراسم شب خاطره به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی توسط بسیج دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه مراسم شب خاطره با حضور، ریاست دانشگاه پیام نور استان، مسئول دفتر نهاد رهبری، جناب آقای روح الهی آزاده محترم و مهمان ویژه مراسم، مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان در اتاق جلسات دانشگاه پیام نور مرکز سنندج برگزار شد
ابتدا؛ دکتر مریم مهدی عراقی ریاست دانشگاه پیام نور استان، ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه، درخصوص نقش ارزنده و فداکاری و شجاعت  رزمندگان، شهدا و آزادگان عزیز و ارق آنها به آب و خاک این مملکت صحبت کردند.

سپس؛ حاج آقا محمودی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه نیز، در خصوص نقش تاثیر گذار آزادگان برای انقلاب صحبت کردند و گفتند: آزادگان ما راه امام حسین را رفتند و در برابر ظلم سرخم ننموده و با قدرت و اقتدار از کیان مملکت خود دفاع کردند.

آقای روح الهی آزاده و جانباز عزیز، مهمان ویژه این مراسم بودند.ایشان که در تاریخ یکم تیرماه سال ۱۳۵۹ به عضویت سپاه پاسداران درآمدند و به درجه سرهنگ تمامی رسیدند، هفت سال در جبهه های جنگ مبارزه  و به مدت دو سال نیز در اسارت بودند. آقای روح الهی در این مراسم، درخصوص خاطرات و سختی های دوران اسارت خود صحبت کردند.


در پایان، به رسم یاد بود با اهداء هدیه ای از طرف دانشگاه، از آقای روح الهی تقدیر به عمل آمد.


  یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲


🆔 t.me/@kdpnu

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کردستان
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر