فرهنگی و تربیت بدنی
1400/6/28 یکشنبه راه اندازی آکادمی فوتبال دانشگاه پیام نور استان کردستان آکادمی فوتبال دانشگاه پیام نور استان کردستان راه اندازی و فعالیت های خود را شروع نموده است. رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان با اعلام این خبر، هدف از تاسیس این آکادمی را کشف و پرورش استعداد های برتر فوتبالی در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، آموزش پايه و علمی فوتبال با بهره گیری از مربیان و کادر فنی باتجربه و حرفه ای، فراهم کردن بستر پرورش و شکوفایی برای رده های مختلف سنی در محیطی سالم، جذاب و بانشاط برای آنان و... اعلام نمود.
دکتر یعقوب احمدی افزود: در اولین دوره آموزشی مدرسه فوتبال دانشگاه پیام نور و پس از راه اندازی زمین چمن مصنوعی در مرکز سنندج، حدود 100 نفر در رده های مختلف سنی شرکت و آموزش های مقدماتی را طی و تمرینات لازم زیرنظر مربیان انجام دادند.
وی خاطرنشان ساخت: این دوره ها با شناخت استعدادهای برتر، بهینه سازی روش ها و توسعه امکانات ادامه خواهد یافت و بازیکنان را برای پیگیری فوتبال بصورت حرفه ای آماده می نماید.
احمدی به مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها اشاره و گفت: همراه با راه اندازی این آکادمی، پیوست های فرهنگی و اجتماعی هم مدنظر متولیان امر بوده و برنامه های خاصی را در این حوزه تدارک خواهیم دید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر