اداری مالی
1399/11/14 سه‌شنبه
صدور احکام افزایش حقوق کارکنان/ به روزرسانی اقدامات اداری و ساماندهی نیروهای دانشگاه پیام نور استان کردستان
مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه پیام نور استان کردستان با تشریح و تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی این دانشگاه گفت: کلیه امورات مرتبط همچون: صدور احکام افزایش حقوقی، ارتقای رتبه و پایه کارکنان اداری و اعضای علمی، ساماندهی و مشارکت نیروها، ارزیابی عملکرد، آموزش و توانمندسازی نیروها به روز و مستمر انجام می شود.

.

محمد عباسی با اشاره به طرح اعمال ضریب افزیش 50 درصدی امتیازات شغلی موضوع اصلاحیه ضرایب مفاد 19 و 20 آئین نامه استخدامی و حقوق کارکنان دانشگاه های دولتی براساس ابلاغیه وزارت علوم خاطرنشان ساخت: با تلاش و هماهنگی های انجام شده توسط بخش اداری کلیه احکام کارگزینی کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان صادر و در سامانه بارگزاری شده تا حقوق بهمن ماه براساس آن پرداخت شود.

این مدیر به بررسی پرونده افراد حائز شرایط بازنشستگی و ارسال آن به صندوق های بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی اشاره و گفت: همچنین با توجه به توافقات بین دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، انتقال برخی از کارکنان به این مراکز انجام و تبدیل وضعیت ایثارگران و اعضای علمی نیز در حال انجام می باشد.

وی به اهمیت آموزش و توانمندسازی کارکنان اشاره و گفت: براین اساس و با همکاری بخش بودجه و اعتبارات چند دوره آموزش الکترونیکی از جمله: ارتباط موثر با دیگران، مدیریت استرس، ارتقای سلامت از طریق ورزش، تجارت جهانی و...تاکنون برگزار شده و این روند ادامه خواهد یافت.

عباسی به لزوم ارتقای شان و جبران خدمات کارکنان بصورت شایسته اشاره و گفت: در این راستا پیشنهاداتی به مقامات مسئول و سازمان مرکزی ارائه شده که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد، چرا که رضایت کارکنان در ارتقای انگیزه شغلی و کارآمدی مجموعه موثر می باشد


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر