آموزش
کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور کردستان در ترم جدید به صورت الکترونیکی برگزار می شود رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: باتوجه به شرايط خاص كنوني (بيماري كرونا) كلاس ها و فعالیت های آموزشی این دانشگاه در نيمسال اول 1400-1399، به صورت الکترونیکی و غيرحضوري تشكيل مي گردد.

دکتر یعقوب احمدی با اشاره به فعالیت 9 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان، خاطرنشان ساخت: برای تبدیل چالش های ناشی از کرونا به فرصت، دانشگاه پیام نور استراتژی تداوم آموزش و خدمات رسانی ایمن در برابر کرونا همراه با رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل های بهداشتی با تمرکز بر آموزش های الکترونیکی را سرلوحه کاری خود قرار داده، لذا کلیه فعالیت های آموزشی را بصورت هماهنگ بصورت الکترونیکی و در بستر سامانه آموزش الکترونیک استان کردستان به نشانی vc.kdpnu.ac.ir برگزاری می نماید.

وی یادآور شد: دانشجویان جهت ورود به سامانه آموزش الکترونیک کد کاربری (شماره دانشجویی) و رمز ورود (کد ملی) را وارد نموده و همچنین نرم افزارهای مورد نیاز ورود به کلاس های الکترونیکی در صفحه اول این سامانه قرار دارد.

یعقوب احمدی همچنین گفت: همچنین نرم افزار "پیام من" دانشگاه پیام نور جهت رفاه حال دانشجویان و انجام اقداماتی همچون: دسترسی ساده به پرونده و تقویم آموزشی، مشاهده نمرات، دریافت نرم افزارهای کاربردی، دریافت اطلاعیه و مقالات علمی طراحی شده که از طریق لینک www.apps.pnu.ac.ir قابل دریافت می باشد.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: برگزاری نشست علمی، شوراهای اداری، جلسات دفاع پایان نامه تحصیلات تکمیلی، کلاس های نظری- عملی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود و جز موارد الزامی، بصورت الکترونیکی برگزار می شوند تا سلامت و امنیت خاطر جامعه دانشگاهی فراهم شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر